کد خبر: ٣٠٩٣٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1403/01/08-١١:٤٥

در جریان ارائه خدمات به میهمانان نوروزی؛

بازدید عضو شورای شهر شیراز از مرکز ۱۳۷

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز، از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

 

برکهابراهیم کمالی در این بازدید با اشاره به سرکشی‌های انجام‌شده در کمپ‌های نوروزی، گفت: هدف از این بازدیدها بررسی، ارزیابی و سنجش رضایت مردمی از نحوه خدمات‌رسانی و سهل‌الوصول بودن مدیران به مسافران و شهروندان در پاسخگویی است.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز سامانه جدید و ارتقایافته مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ را کاری بی‌نظیر در سطح کلانشهرها دانست و گفت: این سامانه که در حال حاضر در شهرداری شیراز در حال پیاده‌سازی است، امکاناتی مانند ارسال موقعیت مکانی و ارائه خدمات ستاد تسهیلات سفر را به شهروندان و مسافران فراهم می‌کند.

کمالی همچنین خدمات‌رسانی و ارتباط‌گیری مستقیم مدیران با مردم را کار بزرگی دانست و گفت: این اقدام توانسته است در جلب رضایت مردم نقش مهمی ایفا کند.

در این بازدید، محمدحسن اسدی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، گزارشی از عملکرد مرکز ۱۳۷ در ایام نوروز ارائه کرد.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در ایام نوروز، مرکز ۱۳۷ به صورت شبانه‌روزی فعال بود و به بیش از 100 هزار تماس پاسخ داده شد.

اسدی همچنین از افزایش رضایت مردم از خدمات مرکز ۱۳۷ در ایام نوروز خبر داد و گفت: این رضایت در مقایسه با سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است./ اخبار شیراز

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج